Περιγραφή

Δικηγόρος
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεάπολης-Συκεών
Μέλος Πολιτικού Συμβουλίου ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Ο Αντώνης στο '' thinkfree.gr''


Συνέντευξη του Αντώνη Σαουλίδη στο ''thinkfree.gr''


Την παραπάνω κατάσταση την κατανοώ πλήρως. Τη βιώνω και εγώ, και ως ελεύθερος επαγγελματίας, είμαι από το 2005 μάχιμος δικηγόρος, αλλά και ως πατέρας τριών παιδιών. Κατανοώ και την αγωνία και τα προβλήματα του καθενός. Βιώνω και εγώ τη γενικότερη οικονομική στενότητα, έχει συνέπειες και στη δουλειά μου, καθώς στάση πληρωμών έχει και ο ιδιωτικός τομέας.
Έτσι, αυτό που θα πω, το λέω καθημερινά και στην οικογένειά μου, και στους φίλους: παρά την πραγματικά δύσκολη κατάσταση δεν πρέπει να τα παρατήσουμε, ούτε να αφήσουμε τη μοίρα της χώρας μας σε αυτούς που αποδεδειγμένα διαχειρίστηκαν με λάθος τρόπο την κατάσταση. Και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό πράξη είναι με τη δική μας συμμετοχή, με την οποία μπορούμε να κάνουμε πράξη την αλλαγή και την πραγματική ανανέωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: