Περιγραφή

Δικηγόρος
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεάπολης-Συκεών
Μέλος Πολιτικού Συμβουλίου ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

''Να βάλουμε τέλος στην ατιμωρησία''

Ο Αντώνης στην εφημερίδα ''Real News''
Από τον αθλητικό στίβο στην διακεκαυμένη ζώνη της πολιτικής σκηνής. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν στην απόφαση γι΄ αυτή την μετάβαση;
Για την ακρίβεια δεν είναι μία επιλογή που κάνω τώρα, για πρώτη φορά. Είμαι ήδη Δημοτικός Σύμβουλος από το 2003 και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νεάπολης Συκεών από το 2007, συνεπώς η ενασχόληση με τα κοινά είναι μία συνειδητή επιλογή συμμετοχής, συμβολής και συνεισφοράς στη γειτονιά μου, στην πόλη μου και στον τόπο μου.


Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες της υποψηφιότητάς σας;
Να μπορώ να είμαι χρήσιμος. Ξέρετε, πάντα πίστευα, πως μόνο με τη συμμετοχή μας μπορούμε να κάνουμε πράξη όλα αυτά που πιστεύουμε, μόνο με τη συμμετοχή μας μπορούμε να διεκδικήσουμε την πραγματική αλλαγή και την ανανέωση.
Πιστεύω ειλικρινά, πως στην κρίσιμη αυτή συγκυρία, μπορούμε με σχέδιο αλλά και προσήλωση να επιχειρήσουμε αρχικά αλλαγές, που δεν κοστίζουν, όμως απαιτούν επιμονή και θέληση. Το τέλος της ατιμωρησίας, η πραγματική δικαιοσύνη, η ίση μεταχείριση, ανεξαρτήτως ισχύος ή ονόματος είναι αυτονόητες αλλαγές νοοτροπίας.
Φυσικά, πάλι στο επίπεδο της νοοτροπίας, η κρατική εξουσία πρέπει να επιδεικνύει σεβασμό προς τον πολίτη, σε όλες της τις εκφάνσεις.


Ποιος είναι ο ρόλος των νέων πολιτικών στην κεντρική σκηνή της χώρας; Υπάρχει
χώρος για να ακουστούν νέες φωνές;
Έχω πλήρη επίγνωση της δυσκολίας την οποία υπονοείτε. Πως δηλαδή, οι νέες φωνές μπορούν να χαθούν, ίσως γιατί προκαλούν και το λεγόμενο ξεβόλεμα σε παλαιότερους, ίσως γιατί θίγουν συμφέροντα και παγιωμένες καταστάσεις. Όμως, ακριβώς επειδή συναισθάνομαι αυτή τη δυσκολία, είμαι προετοιμασμένος και να το παλέψω και να διεκδικήσω την υλοποίηση όσων πιστεύουμε.
Θέλω όμως να σταθώ ιδιαίτερα και σε αυτό: ίσως στην πορεία να μην καταφέρουμε να υλοποιήσουμε όλα όσα θέλουμε, όμως αυτό που δεν πρόκειται –και είμαι σε αυτός κάθετος- να θέσουμε υπό αμφισβήτηση, είναι η εμπιστοσύνη που έχει ο ένας για τον άλλον, η εμπιστοσύνη με την οποία οι συμπολίτες μου με έχουν τιμήσει. Και αυτό είναι δέσμευσή μου, που απαρέγκλιτα την εφαρμόζω και θα την εφαρμόζω και στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: